Totalt slut...

Nu är jag trött kan jag lova...
Barnen har bråkat å åter bråkat idag så de va omöjligt å få nåt gjort tills Puttes föräldrar kom å knacka på dörren å sa att dom skulle ta ut barnen så jag fick röja, å jag vart tok glad...
Puttes mamma vet att jag vill ha de städat innan vi åker till Öland vill liksom inte komma hem till ett kaos...
Så gulligt av dom å ta ut ungarna så jag fick lite gjort :-)

Röjde undan, dammsugade, torkade golven, tvättade lite å tog disken...
I morrn hoppas jag på å kunna fortsätta lite å kanske damma av lite..
Grabbarnas Lekrum spar jag tills Putte går på semester för de vill jag ha hjälp me :-)

Så jag känner mig ändå nöjd me dagen och de jag har fått gjort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0