Natten....

Natten va jobbig precis som jag förstod redan igår kväll...
De har inte blivit mycket sömn så trött är typ bara förnamnet....
Han somnade i sin säng men vaknade efter en stund å då bar Putte honom till våran säng å här inne har de vart väldigt svalt hela natten vilket har vart bra för honom...
Nu är han å Markus uppe å leker lite de blir inget dagis för honom idag utan han får vara hemma med mig å Alexander idag å bara ta de lugnt....
Ska tempa honom sen för de kan ha vart en febertopp för såna brukar Markus få.. Dom kommer under dagen/kvällen sen är dom borta...

Jag måste börja min dag med en monster som vanligt :/ är helt jäkla slut :-( jag hoppas jag hittar lite ork å kraft till å få nåt gjort här hemma idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0