Hade tur..

Vi gick från min farmor vid 13:30 å Markus orkade gå hela vägen hem åxå utan att ha sovit nåt å de vart jag väldigt förvånad över me tanke på att det är en bit...
Vi gick till lekparken här vid oss en stund sen började de åska å då tog vi oss hem å tur de för sen började de vräka ner å åska som bara den...

Så sen vi kom in har jag tvättat lite, diskmaskin är igång å Putte damsugar lite.. Jag ska plocka lite å greja lite...
Dagis imorrn för grabbarna både dom å jag längtar :-) skönt me lite egentid me Alexander åxå

När vi gick hem från farmor så gick Markus balansgång å hoppade över hinder medans dom andra sov i vagnen

Inlägget är från igår då de inte ville laddas upp igår :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0