God morgon världen å välkommen måndag....

Ja då va de redan måndag igen.. Känns helt okej trots att grabbarna vakna vid 06, Alexander sover fortfarande han har förstått de där med å sova ;-)

Tror detta är Puttes sista jobb vecka innan han går på 6 veckors semester härligt härligt och de närmar sig våran Öland resa med storm steg alla längtar galet mycket ska bli såå Nice å komma iväg :-)

Idag är de ju Inge dagis för dom stora så de e full rulle.. Ska försöka få lite gjort här hemma typ starta en maskin tvätt å få undan disken sen om dom vill sova en stund efter lunch så tänkte jag passa på å plocka lite om jag har ork till de då :-)

Igår tog vi bort liggdelen till emmaljungan igår å dom där vagnarna säger jag bara.. Ja ni som har lr har haft sån förstår nog vad jag menar..
Här kommer i alla fall en bild på Alex utan liggdelen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0