Det börjar släppa....

I förrgår å igår försökte jag komma i kontakt med försäkringskassan för att kolla vart mina pengar är å när dom kommer men de va totalt omöjligt.. Å jag började bli rätt stressad för det är ju en del å fixa med innan Öland bl.a. Så ska de handlas en del men de viktigaste är ju att räkningarna är betalda innan vi åker... Å nu kan jag pusta ut för pengarna är på ingång vilket betyder betalda räkningar innan öland :-)

Idag ska vi inte tala om morgonen här hemma kan ju bara säga kaos...
Jag ska tvätta å plocka lite nu när dom sitter lugnt å kollar på film :-)

Idag kommer de ett par å ska titta på barnkläder och lite annat smått å gott dom ska ha en liten i höst å jag tycker det är såå skönt å få grejerna sålda :-) har ju lagt ut på köp å sälj å så hörde dom av sig :-)

Igår fick jag allt detta sålt.. Sååå underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0