Är han för liten??

Det hände en olycka i natt med för Christopher.. Men va Fasiken gör de när man har tvätt maskin :-)
Så vi kanske måste köpa hem ett paket blöjor i alla fall för han har lagt sig inne hos oss efter olyckorna dessa 2 nätter nu å då har han velat ha blöja...
Självklart får han sova utan blöja inatt med om han vill, men är han kanske för liten för å försöka få blöjfri natte tid????
Jag vet att det sker olyckor i början de gjorde de me Markus åxå så det har jag räknat med... Men vi kör utan blöja om han vill de han måste få vara med å bestämma eftersom de blivit så jäkla knepigt me pottan efter allt på dagis :-( känns som vi gått minst 10 steg bakåt så jag är inte så där jätte nöjd.....

Vet inte om jag berättat här vad som hänt så jag drar de lite kort nu...

Christopher är ju blöjfri å har vart ett tag nu å är jätte duktig på å säga till och gå på pottan å allt de där.. Men den senaste tiden har han kissat på sig och bara dom dagarna han går på dagis dvs varje tisdag och onsdag vilket jag tycker är konstigt, att det händer varje tisdag och onsdag.... När det aldrig händer hemma skulle de hända nångång skulle jag inte reagera på detta sätt men varje gång no way så jag va på dom i tisdags å berättade att jag tyckte de va jävligt konstigt me tanke på hur duktig han faktiskt är här hemma på onsdag får jag hem en Christopher som inte har kissat på sig men nu har de garanterat hänt nå annat för nu vill han varken gå på pottan lr toan han säger heller inte till längre :-( utan nu får vi göra som i början hålla koll när han kissade senast å försöka få honom å kissa på pottan lr toan...
Känns Inge kul alls de här.. Är ju lilla Christopher det är synd om men tack å lov har dom semester snart....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0