Galet trött å mens värk på de

Mina barn sover inte bra om nätterna och har aldrig gjort så de blir rätt dåligt med sömn så vissa kvällar när jag är trött så går jag å lägger mig tidigt, som ikväll :-) bara hoppas jag kan somna snart me denna jävla mens värk...

Dom stora grabbarna badade ikväll så då passade jag på å bädda rent deras sängar som är ett riktigt jävla jobb å ni som vet vad dom har för säng förstår vad jag menar :-)
Har även bäddat rent min å Puttes säng me dom nya säng kläderna vi köpte i malmköping så kommer sova som en prinsessa inatt :-)

Har en hel del tvätt som väntar i morrn :-( de som är nackdelen med å bädda rent flera sängar samtidigt... Å så finns de ju massa annat å göra åxå som alltid.. Känns som man aldrig blir klar med nåt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0