Blandade känslor..

De va jobbigt å lämna huset, jag älskade känslan å friheten att bara kunna öppna dörren åt både Jason å barnen att spendera dagarna utomhus på tomten alla älskade den känslan.. Så nu vill man lixom ha hus ännu mer än innan... Jag va inte alls nöjd när vi svängde in på parkeringen här hemma.. Veckan på Öland gick alldeles för fort... :-( det jag har saknat är att kunna ta en låång varm dusch för där borta tog varmvattnet slut efter en stund...
Jag vet inte riktigt vad jag känner om att vi är hemma igen :-(

Vilken skillnad på Öland å Eskilstuna.. På Öland såg vi inget klotter ingen förstörelse nånstans allt va så jäkla fint å välvårdat å i detta lilla ghettot så är de fan klotter å förstört överallt så jävla tragiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0