Vardag....

Nu har allas vardag börjat här hemma... Grabbarna är på väg till dagis å Putte till jobbet så bara jag å Jason hemma...

Måste ju erkänna att de va blandade känslor å skicka iväg Christopher... Han är ju rätt vild av sig å leker ganska tufft å hemma är det lättare å begränsa honom än på dagis så jag hoppas verkligen dom håller lite extra koll på honom som Putte skulle be dom göra... För jag skulle inte palla att såret gick upp å man får börja om...

Han åkte utan blöja i morse :) å natt blöjan va torr så jag va överlycklig :) vet att dagiset slarvade endel när vi pott tränade Markus de va ett antal gånger han hade blöja när vi kom fast vi hade sagt ingen blöja när han är inne så hoppas dom lyssnar bättre nu på oss för de samma gäller för Christopher ingen blöja inne.. Han ska ha blöja när dom är ute nu i början men inne är de blöjfritt för vi kör jätte hårt hemma så känns Inge kul om de skulle bli bakslag på dagis å dom hellre har blöja på honom...

Jag har krupit ner i sängen igen me Jason tänkte passa på å försöka sova lite till gäller å passa på när möjligheten finns om jag säger så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0