Underbara lördag....

Grabbarna vaknade 05 igår men de gjorde inte så där jätte mycket för vi hade en del roligheter inplanterade :)

Barnen lämnade vi hos Puttes föräldrar vid 12 efter mycket tjat om när vi skulle åka här hemma :) grabbarna hade längtat hela veckan.. Så me sin packade väska va dom så glada över att vara på plats :) vi fick stora kramar å ett glatt hejdå av våra prinsar :)

Sen begav vi oss hemåt å lämna hem Jason å så väntade Fredde å Sandra på oss i bilen å så rullade vi mot Västerås för en dag me shopping :)
Jag hittade lite men inte alls så mycket som jag hade hoppats på men men får vara glad för de som följde me hem :) Sandra däremot hittade en del, kul för henne ;-)

Sen vid 17 tiden rullade vi hem från Västerås å pratade om vad vi skulle käka å american pizza va majoriteten sugen på så de vart de :) Fredde å Putte hämtade maten medans jag å Sandra rastade Jason ... Vi åt gott å snackade skit till kl vart efter 23 nångång å de va evigheter sen jag va uppe så länge hehe men jag behövde verkligen detta :)

Bilder på shoppingen kommer under dagen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0