Torsdag...

Natten va ingen höjdare, Christopher vaknade vid 02 å ropade mamma men eftersom jag har som ondast natte tid så tar de ett tag för mig å komma upp så jag skickade upp Putte men kände mig kissnödig som jämt så va ändå tvungen å böka mig upp å hörde då att Christopher kasta sig i golvet i ren protest för att de inte va jag som tog upp honom... Såå jäkla envis å bestämd unge de där .... Så jag fick ta me honom in i badrummet medans jag gjorde mitt å sen gick vi å la oss i våran säng men jag har alltid skit svårt å somna om så jag låg å vred å vände på mig ett bra tag utan å ligga nå bra :(
Sen kändes de som Puttes klocka ringde precis när jag väl somnat :( så upp ta på grabbarna å pussa å krama dom hejdå som alltid...
Å nu ligger jag å Jason i sängen å ska ta igen lite sömn som går förlorad nattetid för min del så go natt ett tag till på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0