Super trevligt....

Va ju ute å åt igår å de va super trevligt så vill tacka Mikke å zandra för en toppen kväll... Putte va super nöjd :)

De va skönt å få komma ut bara vi utan barn.. Fylla på me lite energi :)

Jag testade sniglar igår för första gången :) Mikke åt de som förrätt å försökte få Putte å smaka men de gick ju inte alls :) å sen så fråga han mig om inte jag hade mer hår på bröstet än Putte hehe då kom pressen "skämt" å jag smakade en bit... De va helt okej men inget jag skulle beställa :)

Jag är super nöjd me maten de va super gott å vi pratade om allt å inget en riktigt lyckad kväll...

Hade dock såå jäkla ont efter att ha setat på deras obehagliga stolar i 3 timmar så de gick inte fort hem å jag va tvungen å ta en Alvedon när vi kom hem men me tanke på hur trevligt vi hade de så va de helt klart värt de :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0