Skönt som alltid :)

Då har jag precis duschat å ungarna badade under tiden :) dom badar fortfarande å nu ska Putte duscha å så får vi se när grabbarna vill kliva upp ur badet :)

Jag älskar mitt redken schampo å balsam man njuter lika mycket varje gång man använder de :-) det luktar helt underbart å gör underverk med håret... Bästa schampot någonsin...

Så mitt tips till er där ute lägg lite mer pengar på ett bra schampo som tex redken :) i ställe för dessa billiga affärs schampon som bara sliter på håret...
Kanske inte känns så kul å lägga dyra pengar på bra schampo men jag lovar de e värt de i längden för du behöver inte alls ta lika mycket så dom räcker längre än man tror å dom gör skillnad på håret... Jag har märkt STOR skillnad på mitt hår....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0