Ryggläge

Nu känns de i kroppen ... Har precis fixat i förrådet här ute i trapphuset å när jag öppna dörren så rasade de ut grejer då Putte som alltid bara slängt in en massa... Blev lite irriterad...

Han satt i soffan då han e sjuk å ni som vet hur killar blir när dom blir sjuka kanske förstår att jag fick i princip ta hela förrådet själv :( tog typ 1,5 timme å då är de ett litet förråd... Å jag har massor som står i vardagsrummet som jag måste gå igenom... :(

Sen tvingade jag Putte å gå upp me alla sina verktyg på vinden för nu ska de va ordning i de lilla förrådet för där ska vagnarna vara å jag ska komma åt dom lätt å då vart de ju mutter för han är ju faktiskt dålig men hallå jag mår inte heller bra men finns lite saker som måste göras innan lillen kommer å de här va 1...

Å sen måste jag ta mig upp på vinden å ta ner ligg delarna till vagnarna å bil stolen för de kunde ju inte han göra när han ändå va där uppe å vad möts jag av då?? Jo då har han bara ställt allt innanför dörren så jag kommer inte in... Irritationen växte snabbt...
Får slita ut allt å ta mig in å försöka komma fram me magen hitta ligg delarna å stolen men inte basen till stolen lr nack kudden så måste upp nån dag igen :( suck
Plus att jag måste leta rätt på lek mattan å alla mjuka bebis leksaker ....

Kul nästan jämt när man typ får göra allt själv.... Tröttsamt som fan är det


Kommentarer
Postat av: Micaela

Du hade sju VECKOR kvar va, inte sju dagar?:-)

2013-01-21 @ 21:48:29
URL: http://micaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0