Ny dag nya tag....

Igår kväll vart jag väldigt nere.. Mycket som snurrar i huvudet just nu men idag är det en ny dag så försöker ta nya tag å hoppas på å hålla huvudet högt :)

Jag håller på å tvättar lite, skulle behöva ta mig upp på vinden å rota fram lite mer av lillens saker men har lovat svärmor att inte gå upp där själv å böka runt så får snällt invänta nån som vill hjälpa mig....

Försöker få den där måste göra listan mindre.. Det går sakta men säkert framåt :) hoppas bara å hinna med allt men det återstår att se... Försöker ju vila så mycket som möjligt under dagarna åxå strikta order från mina närmsta vänner :) så inte så där jätte lätt å få ihop dom sakerna :)

Jag misstänker ju att delar av slemproppen har gått å för några dagar sen va de som om jag läckte lite vatten lr nåt as obehagligt va de.... 29 dagar kvar till bf <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0