Lunch gäster :)

Vart en tidig morgon idag vilket jag visste redan igår för ungarna deckade innan kl 18 :)
Jag har sovit Piss dåligt, Putte har snarkat som fan blir galen på de.. Hatar snarkningar hehe
Christopher vaknade vid 22 tiden å va super varm så han sov inne hos Putte å så sov jag inne hos Markus pga snarkningarna.....

Idag verkar Christopher piggare, men han e ju en riktig kämpe :) svårt å se när han e sjuk...
Bröderna bus sitter framför tvn å äter yoghurt.... Ska skicka iväg Putte till ekängen när dom öppnat så han kan köpa hem de sista för vi får lunch gäster idag :) å vi ska bjuda på Porter stek hoppas jag lyckas även denna gång har ju bara lagat de en gång tidigare :)
Dom som kommer på lunch är Puttes jobbar kompis Fredrik å hans tjej Sandra... De ska bli super trevligt å jätte gott får vi hoppas :)

Nä nu ska jag mysa lite me mina killar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0