Jäkla klocka...

Imorse när jag sov som bäst efter allt bök å stök under natten så ringer Puttes klocka, så där lagom irriterande :)
Upp å klä på bröderna bus medans Putte gör sig klar å sina smörgåsar...

Christopher hamnade inne hos oss inatt han drömde mardrömmar å va jätte ledsen å pratade i sömnen å va orolig så flera gånger fick jag lugna honom å säga : mamma är här.... Stackarn

Markus sov hela natten å va inte glad på mig när jag tände lampan nu på morgonen för å väcka honom då fick jag minsann höra: mamma sluta jag är trött... Men på helgerna ska dom minsann upp innan tuppen lite roligt de där :)

Nu ska jag å Jason sova lite till bara för att vi kan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0