Förlossningen...

Igår morse kom de lite blod på pappret efter jag vart på toa, tog en dusch la mig å vila å tänkte inte mer på de...
Men på kvällen kom de Tillbaks så ringde då upp till förlossningen å dom tyckte jag skulle komma upp så ringde min lilla syster Malin å kollade om hon kunde följa me å de kunde hon :) barnen sov ju så de kändes enklast att putte va kvar hemma me dom...
Men Han va bra orolig för hade en hel del sms när vi va klara på förlossningen...
Dom tog ctg kurva å låg me den i 50 min så de va en lång kurva... Dom tog blodtryck, urinprov, ultraljud, vaginalt ultraljud å en vaginal undersökning gjordes å de vaginala ultraljudet å undersökningen gjorde galet ont är ju så jäkla öm där nere nu så de va ingen rolig upplevelse å hur ont jag har där nu efter undersökningarna ska vi inte prata om... Dom hittade inget fel lillen mådde bra å allt såg bra ut.. Men om inte blödningarna upphör inom 2-3 dagar så ska jag Tillbaks eller om dom blir värre... Så idag ska jag bara ligga å vila och ta de lugnt...
Putte har ringt 2 gånger från jobbet och frågat hur jag mår... Rätt gulligt om jag får säga så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0