Finns å göra

Jag har ju väldigt ont idag men finns ju ändå alltid nåt å göra, så jag har valt å tvätta lite för det "kräver" inte så mycket av mig å jag känner att jag orkar de.. Så jag har precis startat dagens andra maskin....

Pratade me Puttes mamma tidigare idag å vi pratade lite om min smärta å att den är väldigt jobbig idag så då frågade hon om bb väskan å barnens väska va färdig packade och då kom jag på att det är dom ju inte så kan ju vara smart å ta tag i de snart :) måste koka lillens nappar åxå kanske göra de ikväll.. Putte skulle behöva upp på vinden å leta rätt på bil stolen å lite grejer :)
Försöka tvätta emmaljungan i helgen åxå kanske så den e ren å fräsch :)
Finns som sagt en del å göra... Alla mjuka bebis saker å lek mattan måste ner åxå... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0