Dagen....

Kl 14:15 mötte jag upp min underbara vän Jenny vi köpte lite fika å begav oss hem till mig :) satt å prata å fikade gott å tiden bara sprang iväg som alltid när vi ses :) det är hon som ska vara gudmor åt lillen i magen :)

Strax efter 16:30 kom prinsarna hem å hon fick kramar av bägge 2 det värmer att dom tycker om henne så mycket som dom gör å det syns att hon tycker om dom minst lika mycket Tillbaks :)

Sen begav hon sig hem efter ett tag å då ville prinsarna bada så ner me dom i ett bad :) å nu ligger dom å sover gott båda två...

Jag känner mig trött som tusan... Kroppen värker som vanligt nu för tiden... Sitta längre stunder är helt omöjligt de bara går inte... Samma me å stå å gå :/ de som funkar bäst är å ligga men inte alltid man ligger bra heller :( så jag längtar en massa till 1:à mars då lillen e beräknad... För de är ett jävla tryck mot revbena å upp mot bröstet så jävla obehaglig känsla.... Kan ju undra om lillen i magen är extremt stor eller om h*n bara gillar att ligga tokigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0