Bröt ihop.....

Imorse vaknade Markus 04:30 å efter en liten stund hade han lyckats väcka Christopher å då visste jag att de va kört me å få dom å somna om :(

Efter en stund tar jag in dom i lekrummet å där inne bryter jag ihop å börjar grina....
Putte fick hög feber igår kväll så jag tog allt själv igår kväll trots att min kropp inte mår bra å de va ju allt annat än varmt när jag rastade Jason.... Å de vart inte mycket sömn i natt :(

Å nu efter frukosten så börjar grabbarna kännas lite små varma så får se om febern är på väg till dom åxå eller om dom klarar sig... Å jag började må illa så nu ligger vi hela familjen i soffan å kollar på Robin Hood å mina ögon vill knappt hålla sig uppe :/ hur ska denna dag gå.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0