Virus samt pip ljud på lungorna :-(

Hade tid på vårdcentralen igår 11:45..
Å läkaren ville ta lite prover för att utesluta streptokocker som Putte åkte på i början av veckan.. Tack å lov hade jag inte de men proverna visade att jag hade nåt virus i kroppen... Han hittade även ett pip ljud på lungorna.. Å började prata om astma å då vart jag deppig.. För då kände jag ska de alltid vara nåt... Så han skrev ut bricanyl som ska vidga mina luftvägar så jag får lättare å andas... För jag blir helt andfådd å har svårt å andas om jag ska vända mig i sängen :-( sen skrev han ut cocillana som jag ska ta på kvällarna mot min hosta... Jag hoppas att allt detta bara är tillfälligt för så här vill jag inte ha de... Bli andfådd av minsta lilla å känna som ett tryck över bröstet är vidrigt :-(
Lär ju få ta me mig bricanylen idag när vi ska upp till förlossningen för lär väl bli helt slut av å gå den biten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0