Vilken natt <3

Det har inte blivit mycket sömn i natt, har legat med ett stort leende å njutit av lillens rörelser...
Att inte ha känt nåt från de lilla livet på lite mer än 1 dygn va rena skräcken så varje rörelse jag känner nu efter "min olycka" ger mig lycka å ett stort leende på läpparna...

Det närmar sig bf me stormsteg åxå... Så snart är du här hos oss.. Vi längtar nå otroligt efter dig...
Hoppas den här sista tiden går fort.. Å du har 2 store bröder som väntar med stor nyfikenhet på dig...

Har fått lite frågor kring hur de känns å snart vara 3 barns mor....
Å det känns självklart helt underbart.. Mina barn är mitt liv, mitt allt... Å jag tror mina "stora" grabbar här hemma kommer vilja hjälpa till en hel del me lillen :-) och jag ska självklart se till att dom får vara så delaktiga dom vill och kan... Vi har helt klart en helt underbar å spännande tid framför oss... Visst kommer de vara mycket innan vi kommer in i alla rutiner men det kommer vi klara :-)

Har även fått frågor kring förlossningen, om jag är nervös och så....
Och det enda som skrämmer mig är om jag skulle behöva snittas... Det är en stor skräck hos mig.. Jag hatar sjukhus, nålar å allt som hör till :-(
Men en vaginal förlossning är jag inte de minsta orolig eller nervös för... Har ju gjort de 2 gånger tidigare :-) visst nu va dom 2 förlossningarna helt olika varandra men endå :-) den ena tog väldigt lång tid och den andra gick väldigt fort.. Så visst tänker man lite på hur denna kommer att bli men det är inga nervösa tankar utan mest fundering å nyfikenhet :-)
En förlossning är ju en sån jäkla upplevelse så jag hoppas verkligen det blir en vaginal förlossning även denna gång, känslan när man får upp sitt barn på bröstet för första gången är obeskrivlig.... Och vi har ju aldrig vetat könet med säkerhet heller utan bara trott på pojkar så de är åxå lite spänning i å verkligen få se om man trott rätt så ska bli spännande å se denna gång för alla tror på pojke denna gång åxå utom 2 st som tror på flicka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0