Underbara väder....

Solen gassar igenom fönsterna här hemma, helt jäkla underbart...
Har precis rastat Jason, hängt första maskinen me tvätt å startat maskin nummer 2... De känns helt jävla underbart å va ifatt me tvätten...
Nu kan jag plocka å pula här hemma för är en del sängkläder till lillen som
Ska få plats nånstans å här är de ont om plats så får kanske ta mig an lite garderober under veckan som kommer å se om de går å fixa :-)

Skulle behöva rensa/gå igenom mina garderober åxå.. För i dom e de typ kaos nu när man vart tjockis ett tag å typ inte kunna haft nåt...

Grabbarnas Lekrum behöver städas nån dag åxå... Så jag har ju å göra hela veckan så de räcker till å blir över :-) får ta lite då å då för kroppen måste få vila åxå annars vet jag hur jävla ont jag får å så kul är de inte....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0