Trött som alltid känns de som....

Markus hade bara en feber topp igår kl 10 på förmiddagen va febern som bort blåst så idag e de vardag igen för alla i den här familjen :-) grabbarna e på väg till dagis å Putte till jobbet...
Så jag å Jason har hoppat ner under täcket igen å ska få lite mer sömn... Gäller å passa på idag å i morrn för nästa vecka ska vi ju vara hemma hela familjen å då e de bara å glömma allt sånt :-)

Idag ska jag försöka dammsuga igen... Putte duschade ju Jason igår efter den "lilla" olyckan som inträffade när Sandra kom :-) så nu e de hund hår lite över allt .... Hoppas bara kroppen orkar för har sovit dåligt inatt pga att jag haft rätt ont i bäcken partiet just :-(

Nä om jag ska ta å sluta mina ögon en stund å se när jag vaknar igen för nån klocka ställer vi inte :-)


Kommentarer
Postat av: Sara

Fast man är hemma 1 dag som feberfri.. Dvs Inge dagis idag.

2013-02-21 @ 07:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0