Tjafs

De här med stolarna i bilen va som jag trodde inte de lättaste å de blev så klart tjafs...
Putte ville ha bebis stolen fram vilket resulterade i att bara halva jag fick plats bak å där började tjafset... Å efter att jag fått honom å inse att de inte går å att den största stolen faktiskt måste vara fram om detta ska gå över huvud taget så hamnade christophers stol fram, Markus stol bakom christophers, lillens stol i mitten där bak å så jag bakom Putte... Visst är de trångt för mig å jag vet inte riktigt hur jag ska sitta när vi ska hem från bb men men de får vi väl ta då... Å detta va ju de jag sa från början att de skulle vara så här stolarna skulle sitta för att de skulle funka men det vill ju inte riktigt Putte erkänna att jag faktiskt hade rätt typ igen :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0