Söndag....

Grabbarna vaknade vid 06 idag men jag tog mig äran att få ligga kvar i sängen medans Putte tog grabbarna...
Tyckte jag hade rätt till de ;-) sover ju så jäkla dåligt på nätterna...

Men nu har även jag klivit upp å startat dagens första maskin... Tänkte bädda rent alla sängar idag så började me å slita av allt från Markus säng sen blir de christophers säng å sist våran :-) men tänkte även tvätta å tumla Markus täcke å kudde hoppas å hinna med christophers idag åxå men gör jag inte de så tar jag hans nästa gång å vårat får jag åxå ta lite längre fram....

Grabbarna ska bada ikväll å jag ska ta en lång å varm dusch innan jag hoppar ner i den renbäddade sängen... Lyx....

Imorrn är det vardag igen.. Ny vecka nya tag som jag brukar säga :-)
Planen är ju att jag å Sandra ska ner på stan i morrn för en lunch å förhoppningsvis lite shopping... Men får se om hon blir inringd till jobbet lr inte..
Å på tisdag ska jag träffa lillens gudmor när hon slutat jobbet vid 14.. Vi ska fika å umgås.. Mysigt....
Jag har så många fina å underbara vänner i mitt liv.... Tack för att ni finns...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0