Snart ifatt...

Dagens första maskin är startad å snart har jag lyckats tvätta ur tvättkorgen... Så jävla underbart att ha kommit ifatt me de... Vi åkte å köpte en till torkvinda igår :) de kan behövas 2 :-)
Blir å köra några maskiner idag i alla fall å sen plocka lite i vardagsrummet.. Hör att Putte går runt me dammsugaren å tar de värsta, skönt ....

Jag sitter i lekrummet me grabbarna å kollar på dom när dom leker...
Snart hänga tvätten å starta en ny maskin... Jason måste rastas åxå....

Får se om vi åker iväg me grabbarnas väska till Puttes föräldrar idag lr hur vi gör... Jag älskar när listan bara blir mindre å mindre men som sagt vi får se :-) har en hel torkvinda me kläder till lillen som ska ner i byrån så fort de har torkat.... Sen tror jag Fasiken att alla kläder å mjuka leksaker e tvättade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0