Sjukstuga...

Markus vakna upp å va jätte varm.. Jag tempa honom å visst har han feber 38,3... Han kämpar emot å säger att han vill till dagis å jag sätter mig med honom å förklarar att de inte går... Tillslut går han me på de å går in å lägger sig i våran säng medans jag säger hejdå till Christopher som är överlycklig över att han i alla fall ska få åka... När jag kommer in i sovrummet så sover Markus redan... Kraken...

Så Putte är hemma å vabbar i dag vilket känns skönt eftersom han är i Strängnäs å jobbar annars å jag tycker de känns lite långt bort så här 9 dagar till beräknad förlossning... Me tanke på alla turer som vart denna graviditet...

Idag blir de soffmys me Markus för hela slanten :-) dammsuga ska åxå göras å sen ta nån maskin tvätt, vilken tur att Putte e hemma idag å kan hjälpa till ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0