Sammandragningar / förvärkar

Det började lite smått igår kväll när jag å Putte tittade på film... De kändes som mens värk typ å så vart magen hård som en boll... Å d kom ett par gånger under kvällen och även ett par gånger under natten...

Men som jag har sagt hela tiden så kommer jag ha väldigt svårt å skilja på smärtan eftersom jag haft foglossning sen vecka 10 å jag vart sjukskriven väldigt tidigt... Men självklart har vissa dagar vart värre än andra... Nu mot slutet så värker de i hela bäcken partiet det är som nån har sparkat eller slagit mig där nere gör väldigt ont :-(

Det närmar sig fredag me stormsteg :-) å det är ju på fredag vi e beräknade till så ska bli kul å se om jag får gå över även denna gång å hur många dagar man går över i så fall :-)
Jag tror ju stenhårt på att lillen kommer stanna i magen tills den 6:e mars hehe men man vet ju aldrig :-)

Får många frågor nu så här dagarna innan bf om jag känner nåt å om det är dags snart.. Och det enda jag har känt är sammandragningarna / förvärkarna under kvällen igår å under natten annars ingenting förutom de förbaskade trycket neråt men de har jag ju känt ett tag så börjar vänja mig :-) å min barnmorska sa ju sist att lillen ligger väldigt långt ner men lite obehagligt e de när de känns som busfröt leker me min urinblåsa :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0