Oro och smärta....

Oro och smärta är de jag har känt sen igår kl 11 när jag ramlade å landade på magen....

Lillen i magen brukar i vanliga fall härja runt som värsta fotbolls spelarn men sen fallet ingenting.... Jag har känt smärta i magen sen jag ramla och ett obehag svårt å beskriva...
Har inte sovit mycket inatt har legat å försökt känna nån rörelse men NEJ ingenting mer än smärta å obehag.... Så jag hoppas verkligen att jag får känna nåt under förmiddagen annars blir de ju å ringa till förlossningen igen å prata me dom.... Men dom verkar inte oroliga så länge ctg kurvan ser bra ut...
Medans jag tycker att ctg kurvan ska se bra ut och att den lilla ska röra på sig.... Så jag håller alla tummar å tår nu för lite liv i magen.....

Att inte känna sitt barn röra sig är en hemsk känsla full av oro...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0