Nu säger jag go natt....

Jag har inte sovit i natt så tänkte göra ett försök nu i hopp om att de ska gå då jag e rätt slut...
Putte å grabbarna åkte nyss åxå...

Anledningen till den sömnlösa natten är smärta å illamående... Jag va uppe vid 04 tror jag de va å duscha de va skönt när jag stod i duschen men obehaget va Tillbaks när jag duschat klart...
Smärtan är jätte svår å beskriva skärande på nå konstigt sätt... Inte som de ska kännas, svårt å beskriva...
Mens värks smärtan har jag åxå haft under natten men den andra äckliga smärtan som känns såå konstig har vart värst å tror den har bidragit till illamåendet.
Har öppnat balkongen lite dragit på mig dubbla täcken så hoppas på lite sömn å att smärtan är borta när jag vaknar, annars får jag ringa upp å fråga vart den skärande smärtan kommer ifrån för den är riktigt obehaglig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0