Natten....

Fredrik å Sandra gick hem vid 23 tiden igår så då slängde jag mig i sängen just för att ungarna brukar sova dåligt å vakna om nätterna å mycket riktigt.. Å då hann vi inte ens somna innan de va Markus som vaknade... Han va jätte varm å ville att Putte skulle bära honom till toaletten då han tidigare under kvällen sagt att han har ont i benet så måste kolla upp de där me hans ben idag... Han fick i alla fall flytande Alvedon å somnade sen i våran säng.. Sen efter ett tag vaknade Christopher å jag försökte få in Putte till honom men de dög ju inte då han gapade efter mig så jag fick krypa ner i hans säng å sova där... Så jag har inte sovit så där jätte skönt men men bara å gilla läget...

Idag vid 10 ska vi lämna grabbarna hos Puttes föräldrar å sen åka å stor handla inför nästa vecka då grabbarna ska vara hemma från dagis... Ska man ju lyckas komma på både luncher å middagar här hemma :-) kommer inte bli lätt men ska nog gå :-)

Idag blir de nog tacos här hemma till middag.. Det är sååå gott å va ett tag sen vi åt nu så de ska bli riktigt gott... Får se vad vi hittar på till lunch, blir nog nåt lätt :-)

Hoppas ni får en trevlig lördag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0