Känns skönt....

Den här dagen känns bra :-) vi lämnade grabbarna hos Puttes föräldrar vid 10 å efter de åkte vi till ÖB å fyllde upp me tvättmedel, sköljmedel, toa papper å lite hygien artiklar å efter de åkte vi till ekängen för å köpa hem all mat för nästa vecka å de vart en del eftersom dom inte ska till dagis så blev de å handla hem så vi kan laga både luncher å middagar hela veckan :-)
Å efter de åkte vi hem me allt, slängde i oss lite lunch snabbt eftersom grabbarna åt hos Puttes föräldrar å efter lunchen till Apoteket å hämta ut mina citodon å sen till puttes föräldrar där våra prinsar va :-)
Efter en stund så åkte vi hem till min farmor å farfar å basta å fika å satan va skönt de va.. Å Christopher han gillade verkligen å basta han bastade fan lika länge som mig å Putte :-) å nu e vi hemma igen å ska snart börja med middagen som idag blir tacos gott gott...

Bjuder på en ego bild tänkte jag :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0