Irriterad

Vart sååå irriterad på min kära sambo nyss....
Jag gjorde lunchen å har tvättat å grejat under dagen Å nu på kvällen fick jag ta disken och bädda rent alla sängar själv trots att jag bad honom sätta på lakanen på grabbarnas sängar.. Men som vanligt låsas han inte höra mig...
Å ni som vet hur vi bor vet hur galet trångt det är i deras sovrum så de e rena tränings passet å bädda sängarna där inne... Trodde Han va pappa ledig för å avlasta å hjälpa mig.... Min stubin är galet kort å han fick den å explodera så lär bli sängen tidigt för mig ikväll så tack för den Patrik


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du målar ut din sambo rätt mycket i bloggen. Kan inte va så kul för han

2013-02-28 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0