Helt slut och grymt besviken...

Jag har hållt på som en galning här hemma idag för å få ordning...
Haft en vidrig hosta som jag fortfarande har så har blivit helt slut å varm för ingenting har fått tagit flera pauser men det har tydligen inte gått in för nån hjälp har jag fan inte fått.. Å de dröjde inte länge för de finns å göra redan i morrn igen :-( såå jäkla tröstlöst blir såå jäkla ledsen jag springer fan inte å håller på för att jag tycker de e kul...
Jag är fan hög gravid me foglossning vilket innebär att jag har rätt ont å får rätt ont av å hålla på för mycket... Vet att folk tycker jag ska vila å låta hemmet vara men de går inte för då ser de ut som en bomb på bara nån/några dagar... Min tanke me de här va ju att de ska vara fint å städat när vi kommer hem me den lilla så vi bara kan njuta å hålla efter me damsugning, tvätt, disk å allt... Men ska jag få ta allt själv hela tiden så e ju frågan hur länge jag orkar... Finns annat jag vill hinna med om dagarna!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0