God morgon....

Vaknade av att min fina vän Erika ringde trodde först de hade hänt henne nåt eftersom kl bara va typ 8:45 så hon skrämde mig rejält... Men som tur va så hade de inte de... Hon undrade om jag hade tid för henne i morrn å ta en vända på stan.. Å de har jag ju självklart :-)

Har precis startat en maskin me tvätt å ätit lite frukost... Så nu sitter jag å kollar på våra bästa år som jag inte sett på typ 100 år... Ska ta disken snart åxå tänkte jag... Sen vill jag plocka undan... Har lagt massa tvätt i spjälsängen som måste plockas bort bl.a. Skulle behöva rensa å fixa i ordning mina garderober... Plocka i ordning i kök å vardagsrum ... Får ta lite i taget har ju mina vänner jag vill ha tid för åxå :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0