God morgon tidiga lördag...

Christopher vaknade strax innan 05 tog in han till våran säng i hopp om att han skulle somna om men de hoppet dog snabbt... Å Markus vaknade strax efter kl 06... Nu sitter dom å kollar på ice age 3 me Putte jag ligger vaken i sängen vilket jag har gjort sen Christopher vakna....
Har sovit hyfsat inatt om man bortser från alla toa besök....

Ska väl kliva upp snart å fortsätta lite me några av alla dessa måsten.... Bl.a. Står en del tvättande på schemat även idag.. Fick upp lite kartonger på vinden igår så de känns skönt... Finns lite kvar i vardagsrummet å gå igenom å plocka med ska försöka få de gjort idag åxå :-)
Ju mer man får gjort ju mindre är de kvar å göra å de är bara såå ljuv musik i mina öron eftersom vi närmar oss bf me stormsteg nu...

Å på måndag ska jag å Sandra göra ett nytt försök å ta oss ner på stan... Om hon inte blir inringd igen....
Men om de går som planerat å blir stan så kommer de ju inte bli mycket gjort hemma då så skönt å få så mycket som möjligt gjort innan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0