God morgon

Grabbarna vaknade för en stund sen så dom sitter framför barnprogrammet med Putte å äter lite frukost...
Jag ligger kvar i sängen å drar mig lite har lite ont i höger sida av magen, känns typ som håll :-(

Idag får vi se vad dagen har att bjuda på :-) nåt ska vi nog hitta på så grabbarna blir nöjda med även denna dag <3

I morrn är dagen då lillen i magen är beräknad till å titta ut men tveksamt att de kommer ske idag eller i morrn.. Men man vet som sagt aldrig men jag är ganska inställd på att jag får gå över tiden några dagar även denna gång och om vi ska köra på den 6:e den här gången åxå så blir det 5 dagar över tiden... Men det återstår som sagt å se när lillen vill ut... Jag hoppas det blir snart för längtan är enorm <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0