Fin besök...

I morron får vi fin besök av Emma å lilla ellie vid kl 10 :-)
Och då måste man ju ha nåt å bjuda på, så de har bakats lite här hemma idag :-)

Choklad bollar, havrebollar med strössel å vanilj muffins med choklad kulor :-) hoppas det ska bli lika gott som det låter...

Emma skrev till mig i morse å erbjöd sig å klippa mig i morrn å det är sjukt behövligt kan jag lova så jag vart galet glad :-) å gulligt av Emma å tänka på mig å mitt galet slitna hår.. Så i morrn ryker det en bra bit <3

Å så ska vi få träffa ellie på riktigt för första gången... Annars har vi bara sett henne i vagnen så de ska bli mega mys på såå många sätt.. Å jag saknar min vän Emma en massa så morgon dagen ser jag fram emot å grabbarna här hemma är väldigt nyfikna på lilla ellie :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0