Det som hände ...

Vid 11 idag ramlade jag ute å landade så klart på höger sida av magen...
Fallet kändes hårt å jag fick jätte ont... En äldre dam ser när jag ramlar men väljer att bara stå å titta på...
Lyckas ta mig upp på knäna å känner då hur ont de gör i magen å börjar då gråta å då vänder sig damen om å går sin väg, helt sjukt...
Lyckas i alla fall ta mig upp å bort från gatan å ringa Putte å han kommer direkt å vi åker upp till förlossningen...

Där möts vi upp av en undersköterska som sättet en ctg kurva å efter en stund kommer en barnmorska in å kollar kurvan å den ser fin ut å hon klämmer lite på magen vilket gör ont...
Efter en stund kommer läkaren in å även hon klämmer å gör ont även då så hon bestämmer sig för å göra ett ultraljud.. Å mitt i ultraljudet kommer en överläkare in å tar över alltihop å då blev jag nervös...
Jag sa att jag inte känt lillen sen fallet vilket snart va 3 timmar sen å hon ser även på ultraljudet att den rör sig väldigt dåligt å så tyckte hon de såg ut å vara lite dåligt me fostervatten så vi fick order om å komma Tillbaks ikväll mellan 19-20 för en ytterligare koll... Å under tiden va de rygg läge som gällde...

Så väntan på att kl ska bli 19 är hemsk då jag bara haft ont å fortfarande inte känt nåt :-(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0