Besvikelse....

Vid 19 va vi uppe på förlossningen för en ny koll efter att jag ramlat å landat på magen... Dom gör en ctg kurva å frågar lite hur jag mår, jag säger att jag har ont i magen å att jag inte känt några rörelser sen jag ramlade...
Ligger med kurvan i 50 min.. Barnmorskan kommer in å säger att kurvan ser bra ut så läkaren säger att ni kan åka hem...
Läkaren kommer inte ens in å pratar me oss personligen, dom känner inte på magen å dom gör inte nå ultraljud utan säger att jag ska hem å äta is glass å dricka kallt...
Min tanke var är detta ett skämt....
Jag frågar vad gör jag om de fortsätter å vara helt still i magen å jag inte känner några rörelser... Jo då skulle jag höra av mig igen... Varför inte göra en grundlig å ordentlig undersökning på en gång???

Jag är ju lika orolig nu som innan vi åkte upp liksom... För ctg kurvan såg fin ut i förmiddags åxå då reagerade ju överläkaren på att de knappt va någon rörelse å de va ju därför vi skulle komma Tillbaks å så känner dom inte ens på mig...

Jag är sjukt besviken så nu ligger jag här hemma med smärtor i magen men me lite glass så kanske allt blir bra.. Idioter !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0