Ännu en fråga :-)

Minna vänner frågar alltid vart jag får all ork å energi ifrån...

Och jag vet egentligen inte själv svaret på den frågan hehe...
Ibland undrar jag de själv...
Men antar att den kommer för att jag typ "måste" svårt å förklara så här...

Men om inte jag tvättar å plockar här hemma så blir de saker högt å lågt på noll tid vilket de blir fast jag plockar känns de som... Men jag vill försöka hålla efter fast i bland känns de meningslöst å då ger jag upp i nån/några dagar å då ser de ut som hela hemmet förfallit....

Jag försöker få ungarna å plocka undan efter sig men de e inte alltid så lätt men hyfsat duktiga är dom... Dom lägger sina kläder i tvättkorgen å hänger upp sina ytterkläder...

Killar ser ju inte vad som behöver göras om man inte "tjatar" på dom....
Så jag försöker ha ork till å hålla hemmet i någorlunda skick :-) ibland ligger de saker lite här och där och det är inget vi dött av :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0