9 dagar kvar...

Idag är det 9 dagar kvar till bf, 9 dagar det är ju ingenting... Kommer gå galet fort :-)
Vi längtar en massa här hemma... Markus är verkligen nyfiken på den lilla som bor i min mage...
Det är många frågor om när den ska komma ut och hur den ska komma ut :-)

Så det ska bli så kul å se deras reaktioner när vi är hemma igen allihopa :-) hur deras reaktion på lillen kommer att vara :-)

Vi har en helt underbar tid framför oss vår familj ska få en ny liten underbar familje medlem <3 men självklart snurrar tankarna.... Hur ska man få ihop vardagen me 3 barn i stället för 2?? Kommer man räcka till?? Kommer timmarna på dygnet räcka??? Osv osv..
Så samtidigt som det kommer å bli helt underbart så kommer det bli en prövning...

Men jag ser verkligen fram emot den tiden och att hitta lösningar på mina funderingar :-) kommer ju bara ha dom stora grabbarna på dagis 2 dagar i veckan när Putte har börjat jobba igen.. Då kommer dom gå 9-16:30 dom dagarna... Så dom resterande dagarna kommer de vara full rulle i mitt liv :-)

Snart är jag 3 barns mor helt galet men galet underbart för jag har verkligen världens finaste barn <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0