Sovit så jävla dåligt

Har blivit galet dåligt med sömn i natt.. Alex har vaknat ett X antal gånger men så va de ett jävla liv hos nån av grannarna..

Läste precis en artikel om att 3 st har dött av energi dryck.. Å sen lite längre ner i artikeln stod de att dom hade druckit de ihop med alkohol å så länge jag kan minnas har jag hört att energi dryck å alkohol ihop inte är en bra kombination men det är lite fint skrivet i artikeln att dom tror inte det har nåt med alkoholen å göra utan att det är själva energi drycken som är farlig...
Jag tror ju att visst hinkar du i dig energi dryck så tror jag de kan vara farligt samt att blanda de med alkohol..

Men vi får se vad det blir för artiklar efter denna...

Jag lär i alla fall behöva en energi dryck för att bli människa känns de som...

God morgon på er där ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0