Skillnaden mellan killar å tjejer när vi är sjuka

Killarna tror dom ska dö av en förkylning å det är så himla synd om dom...

Jag va jätte dålig i söndags, Putte tyckte vi skulle åka till nån, på måndagen åker han å jobbar, jag är hemma själv me 3 barn å fortfarande dålig... 

Han kom hem från jobbet idag å mådde illa å hade ont i huvudet, han har legat i sängen sen dess... Tror ni han skulle klara att jag gick hemifrån imorrn å lämnade honom me barnen å allt annat??? Svar nej...
Han kommer förmodligen ligga i sängen hela dagen i morrn me....

Som mamma får man inte bli sjuk för då förfaller hemmet och familjen på ett ögonblick... Killarna förstår inte hur mycket vi faktiskt gör att vi är limmet som håller ihop allt....
Jag har miljoner saker att göra å fixa med hela tiden men jag är ju tjej så jag får ju inte klaga utan ska bara göra, ni förstår säkert vad jag menar.....

Jag önskar killarna skulle vilja förstå oss... Jag vet att dom aldrig skulle klara av allt vi gör om dagarna, och de vi gör gör vi oftast utan att ens tänka på de... De ska göras så vi gör de...

Så mer power åt oss tjejer!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0