Skapa

Då har jag vart igång lite nu på eftermiddagen :-)

Har gjort lite mer marsipan Cake pops, Christopher å jag älskar dom så dom har en förmåga å ta slut på nå konstigt sätt :-) men nu ska vi nog klara julen hehe








Har även gjort vanilj Cake pops med vit choklad som jag hade ner lite pepparmint i som sen dekorerades me guld kulor.. Lite juligt :-)




Gjorde även lite mer choklad tomtar när jag ändå höll på med smält choklad <3




Medans jag stökade runt i köket åkte Putte å grabbarna ut i skogen å med sig hem hade dom lite kottar å gran ris å de resulterade i detta :-) de vart en fin jul dekoration som hänger mellan hallen å vardagsrummet 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0