nya livet

imorrn är det nytt år å jag ska försöka leva på ett annat sätt...

utan godis å skit under veckorna, fördöka få in träning och bättre mat rutiner i mitt liv igen...

nu va det evigheter sen jag va på gymet å godis å skit har jag typ stoppat i mig dagligen :-(

jag mådde bra när jag träna å skötte mig förut så vette fan varför jag trilla tillbaks i socker träsket...

jag vill trivas med min kropp å kunna ha tajta kläder på mig om jag känner för de, utan å känna mig dom en val. ..

mitt liv är hektiskt me minimalt lite sömn, 3 små barn me energi till 1000 men måste verkligen försöka...
måste hitta mitt jävlar e namma som finns där nånstans..
då idag har jag druckit min sista monster under en veckodag nu är det enbart helgerna om jag blir sugen på nåt...

kommer bli tufft som fan första tiden det vet jag men nu kör vi....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0