Mycket tankar....

Nu är det mycket tankar å funderingar som snurrar....
 
Ska man ge de ett försök å kanske vara glad ett tag å sen att det blir samma sak igen????
Lr ska man försöka å bara stänga av å försöka å inte tänka på det????
Det känns väldigt jobbigt just nu med allt.... Så jävla typiskt min familj det ska alltid vara nåt å speciellt till jul jag fattar inte... Kan man inte bara önska sig en NORMAL familj??????
 
Det är mycket agg inom mig just nu å det är anledningen till att det är så här mellan mig å personen...
Det är mycket jag inte kan förstå, sånt jag tycker att man bara inte gör... det är inte så jäkla enkelt... för hade de vart de så hade jag inte stått vid denna korsning nu... ska jag ta höger lr vänster?????
 
Jag har en del att fundera över....
Tack å lov för Min egna familj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0