Läkaren

Har ju glömt skriva hur det gick hos läkaren....

Alexanders lungor lät fina.. Men han va tjock i ena örat å även i halsen som även va lite röd... Hoppas inte på någon öroninflamation men han bad oss hålla koll å han sa att vi kan ju de där me tanke på alla såna turer med Christopher.. Så han fick en host medicin utskriven som vi ska ge honom när han har sina riktigt jobbiga dagar...

Markus va jätte spänd i hela nacken så hansa att hans huvudvärk kan bero på de.. Så han ska få massage av oss å så va värme kudde åxå ett alternativ så jag har masserat honom nu på kvällen och han tyckte de va så skönt...
Läkaren skrattade när jag sa att BVC ville allergi testa honom mot "Jason" då sa han ja men då måste man ju vara allergisk... Han mena på att då hade Markus ögon runnit, han hade nyst å haft en rinnande näsa.. Å när jag tog upp de här med hans ögon så kunde man pröva med en ögonsalva.. Men jag frågade om det kunde vara typ ett "tix" å de kunde det mycket möjligt vara.. Så för att förkorta de hela så va de bra med Markus ...

När vi ändå va där frågade jag om han kunde ta en titt på christophers peppler å de kunde han så klart..
Å de är inte vattkoppor lr nåt annat som smittar utan det är en irritation han har fått i hudenså de vi kunde göra va å smörja med mjukgörande...

Känns skönt att de gick så pass bra som de faktiskt gjorde å jag är så glad över att vi fick Lars för han är såå bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0